IRIS – sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi palvelu IRIS ( https://linnavuoren.omasairauskassa.fi/ )
Linnavuoren sairauskassa on ottanut käyttöön sähköisen asiointipalvelun, jonka nimi on IRIS.
Sähköisen asiointipalvelun käyttöönoton jälkeen korvaushakemuksia ei enää vastaanoteta sähköpostilla toimitettuna, vaan jäsenen tulee liittyä sähköisen asiointipalvelun käyttäjäksi tai toimittaa hakemus postitse tai sairauskassan postilaatikkoon.
Liity sähköisen asioinnin käyttäjäksi:
Jos olet uusi Iriksen käyttäjä, sinun täytyy ensin hyväksyä omien tietojesi sähköinen käsittely.
Mene osoitteeseen https://linnavuoren.omasairauskassa.fi
ja kirjaudu palveluun Suomi.fi-tunnuksilla (pankkitunnukset, mobiilivarmenne, varmennekortti).
Voit tehdä hakemuksia vasta, kun olet saanut sähköpostiisi viestin palveluun liittymisestä.
Liittymisviestin saat 1-2 arkipäivän sisällä.
IRIS-palvelussa jäsen voi:
– hakea korvauksia
– seurata hakemuksen käsittelyn etenemistä
– tarkistaa omia korvaustietoja
– saada lisäselvityspyyntöjä ja korvauspäätöksiä
– lähettää viestejä kassaan ja saada viestejä kassasta
IRIS-palvelua voit helposti käyttää myös mobiililaitteella:
1. Kirjaudu puhelimen selaimella osoitteeseen https://linnavuoren.omasairauskassa.fi
2. Klikkaa alaosan nuolivalintaa ja lisää kotivalikkoon toiminto
3. Nimeä sovellus haluamallasi tavalla
4. Sijoita sovellus haluamaasi paikkaan puhelimen näytöllä